Ben je geïnteresseerd in ons lesaanbod en wil je graag lid worden? Je bent van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen bij de lessen. Je mag zelfs twee gratis proeflessen volgen! Hierna kun je je aanmelden als lid. Leden betalen maandelijks contributie. Deze bestaat uit verenigingscontributie en bondscontributie. De contributie wordt automatisch geïncasseerd. De bondscontributie wordt door de KNGU jaarlijks vastgesteld en door de vereniging aan de bond betaald.

Inschrijven

Een inschrijfformulier kun je vragen aan de leiding of vinden op deze website onder downloads. Lever het formulier in bij de leiding, mail het naar ledenadministratie@svkv.nl of stuur het op naar het postadres van de vereniging. Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig €7.50. Je voldoet aan de verenigingscontributie in 12 maandelijks termijnen door middel van een automatische incasso. Op het inschrijfformulier geven je ouders of jij zelf een machtiging af. Inschrijven? Klik hier voor het inschrijfformulier.

Opzeggen

Wanneer je besluit het lidmaatschap op te zeggen, dan kan dat schriftelijk via het opzegformulier of per email aan de ledenadministratie (ledenadministratie@svkv.nl). Je hebt een opzegtermijn van 3 maanden. Meer informatie hierover kun je vinden op de website: https://www.juridischloket.nl/ Opzeggen? Klik hier voor het opzegformulier.

Non-actief status

Bij ziekte of een ander geval van tijdelijke afwezigheid door overmacht is het mogelijk om een lid gedurende een periode van maximaal drie maanden de status van non-actief te verlenen. Dit houdt in dat je tijdelijk geen contributie betaalt. Na deze periode van 3 maanden vervalt deze status automatisch, tenzij in overleg met het bestuur het anders wordt besloten.

Contributie

Zie hieronder de tabel voor meer informatie. LET OP: De prijzen in onderstaande tabel zijn per maand.

1e uurOverige uren (75%)
Junior t/m 15 jaar